İNOVASYON ile DEĞER KATANLAR kitabımla, Bir BİLİM KIZInın NOBEL ödülü kazanmasına tanıklık edelim…

Bilim Kızı Güncesi 42:  Dün başladığımız önemli konuya devam edelim.
 
İş stratejimize parelel olarak tanımlayacağımız; İnovasyon vizyonu; içinde yer aldığımız sektörün, gelişen ve değişen trendlere (teknolojik, ekonomik,sosyal, siyasal, yasal, çevresel ve pazar) göre nasıl şekilleneceğine ve bu şekilde bizim kuruluşumuzun bulunacağı yere ilişkin ufuk çizgimizdir.
 
İnovasyon stratejisi; iş stratejisinde tanımlanan stratejik hedeflere ulaşacak şekilde sürdürülebilir değer üretmek için, inovasyon vizyonumuzda gördüğümüz manzaraya doğru, pazarımızdaki oynayacağımız oyunudur. iş stratejinizi nasıl yönetiyor iseniz, inovasyonu da o yapı içerisinde yönetmelisiniz.
 
Bir kuruluşun yönetilebildiğinden bahsedebilmek için stratejilerin, geniş katılımla hazırlanmasını ve güncel bir şekilde izlenmesi ve değerlendirilmesi gerekir. İnovasyon stratejisi, rekabet savaşında bir saldırı kararı gibidir. Her hamle, yeni bir inovasyon faaliyeti için yeni bir fırsat doğurur.
 
Bilinmeyen mecralarda yol alıyor iseniz, bir haritanız ve pusulanız olması zorunludur. Yoksa kaybolursunuz. Not 2: Bilim kızları; siz de bitmoji’lerinizi gönderirseniz, bundan sonraki kitaptan paylaşımlarıma değer katarsınız.
 
TOP