ISO-10002 Müşteri Memnuniyeti ve Şikayetleri Yönetim Sistemi Standartı

Amaç: Müşteri şikayetlerinin yönetiminde uyulacak planlama, tasarım, gerçekleştirme, bakım, iyileştirme süreçlerine kılavuzluk etmek, müşteri memnuniyetini sağlayarak müşteri odaklı yönetimi sağlamak bu standartın amacı olup, bu eğitimde standartın gerekleri anlatılacaktır.

 

Katılımcıların Kazanımları:

  • Hizmet sunum sürecini anlamak,
  • Hizmet sunumunda problem, çağrı, hizmet yönetimleri ve ilişki, tedarikçi yönetimi aşamalarında standartın gereklerini öğrenmek
  • Hizmetin kesintisiz sürdürülebilmesi için kapasite yönetimi ve hizmet sürekliliği yönetimini öğrenmek
  • Hizmeti raporlamanın önemini öğrenmek

 

İçerik: Katılımcılara aşağıdaki bilgiler aktarılacaktır.

  • Standardın gelişimi ve genel giriş
  • Standarttaki temel kavramlar, tanımlar
  • Standartın müşteri memnuniyetine yaklaşımı
  • Standart maddelerinin açıklanması
  • Şikayet yönetimi süreci
  • Yönetim sistemi kurulması ve yönetilmesi için yol haritasının çizilmesi

 

Katılımcı Profili: Müşteri memnuniyeti ve şikayet yönetim sistemi kurmak isteyen kuruluşlar

Bizimle başarıyla ulaşmak sadece 3 adım

Ürettiğimiz çözümlerin müşterilerimiz tarafından benimsenmesi ve hayata geçirilmesi için sadece yol gösterici olarak değil, yola birlikte çıkıp birlikte başarmak temel stratejimizdir.

Mevcut Durum Analizi

Mevcut Durum Analizi

Uluslararası yöntemlerle hızlı ve etkin analiz ederek kök neden tespit edilmektedir.

Danışmanlık

Danışmanlık

İnovasyon, verimlilik veya kurumsal hizmetler alanında deneyimli uzmanımız ile sizin kalıcı bir şekilde başarmanız için yönlendirme ve koçluk sunulmaktadır.

Eğitim

Eğitim

Yenilikçi sistem ve metodların kalıcı bir şekilde haya geçirilmesi için uygulamalı eğitimler ve çalıştaylar gerçekleştirilmektedir.

TOP