ISO-9001 Kalite Yönetim Sistemi

Eğitim programımızın amacı, kalite Yönetim Sistemi Standartını tanıtmak ve gereken sisteme yönelik katılımcılara bilgi aktarmaktır.

Egitimin İçeriği

  • ISO-9001 Kalite Yönetim Sistemi standart genel yaklaşımı
  • Madde 4 Kalite Yönetim Sistemi
    • Dokümantasyon sistemi
    • Kalite Yönetim sistemi için süreç modeli
    • Süreç yönetimi (sürecin tasarımı, gözden geçirilmesi, sürekli iyileştirmesi)
    • Kayıtların yönetimi
  • Madde 5 Yönetim Sorumluluğu
    • Yönetim Temsilcisi
    • Yönetimi Gözden geçirme
    • Kalite Politikası ve kalite hedefleri
  • Madde 6 kaynakların Yönetimi
    • İnsan kaynakları ve yetkinlik belirleme
    • Eğitim ve yetiştirme
    • Altyapı ve Çalışma ortamı
  • Madde 7 Ürün – Hizmet Gerçekleştirme
    • Müşteri ile ilgili prosesler
    • Üretim sürecine ilişkin dokümanlar
    • Özel prosesler
    • Tasarım ve geliştirme
    • Satın alma
    • İzlenebilirlik ve Tanımlama
    • Müşteri malı
    • Ürünün korunması
    • Kalibrasyon
  • Madde 8 Ölçme Analiz ve İyileştirme
    • Müşteri istek ve beklentilerinin tespiti ve müşteri memnuniyeti
    • Proseslerin ve ürünlerin izlenmesi ve ölçülmesi
    • Uygun olmayan ürün
    • Düzeltici ve Önleyici faaliyet
    • Veri analizi

Bizimle başarıyla ulaşmak sadece 3 adım

Ürettiğimiz çözümlerin müşterilerimiz tarafından benimsenmesi ve hayata geçirilmesi için sadece yol gösterici olarak değil, yola birlikte çıkıp birlikte başarmak temel stratejimizdir.

Mevcut Durum Analizi

Mevcut Durum Analizi

Uluslararası yöntemlerle hızlı ve etkin analiz ederek kök neden tespit edilmektedir.

Danışmanlık

Danışmanlık

İnovasyon, verimlilik veya kurumsal hizmetler alanında deneyimli uzmanımız ile sizin kalıcı bir şekilde başarmanız için yönlendirme ve koçluk sunulmaktadır.

Eğitim

Eğitim

Yenilikçi sistem ve metodların kalıcı bir şekilde haya geçirilmesi için uygulamalı eğitimler ve çalıştaylar gerçekleştirilmektedir.

TOP