Toplam Kalite Yönetimi
Müşteri istek ve beklentilerine uygun ürün ve hizmet kalitesinin güvence altına alınması ve sürekli iyileştirme ile iş mükkemmeliyetine ulaşmak için yapılması gerekenler katılımcılara aktarılacaktır.
Egitimin İçeriği
- Kalitenin tanımı – Kalitenin sekiz boyutu – Toplam kalitenin anlamı
- Toplam kalitenin öğeleri ve bileşenleri
- İç ve dış müşteri memnuniyeti
- Çalışanların katılımı
- Sürekli iyileştirme
- Verilere dayalı yönetim
- Liderlik
- Tedarikçilerin katılımı
- Süreç yakaşımı
- Rekabet edebilirlik
- Toplam kalite yönetimi ve örgütsel değişim
- Deming yaklaşımı
- Geliştir
- Planla
- Uygula
- Yap
- Müşteri kavramı ve müşteri memnuniyeti
- Müşteri sadakati
- Süreç yönetim biçimleri
- Süreç yaklaşımı
- Süreç analizi
- Süreç iyileştirme
- Kalitenin maliyeti
- Geliştir
- Planla
- Uygula
- Yap
- Kalite ve standartlar
- Kalite geliştirme ekipleri
- Uygunluk maliyeti
- Uygunsuzluk maliyeti
- Ölçme ve değerlendirme
- Ölçme
- Değerlendirme
- Özdeğerlendirme
- Sürekli iyileşme
- Özdeğerlendirme
Bizimle başarıyla ulaşmak sadece 3 adım
Ürettiğimiz çözümlerin müşterilerimiz tarafından benimsenmesi ve hayata geçirilmesi için sadece yol gösterici olarak değil, yola birlikte çıkıp birlikte başarmak temel stratejimizdir.

Mevcut Durum Analizi
Uluslararası yöntemlerle hızlı ve etkin analiz ederek kök neden tespit edilmektedir.

Danışmanlık
İnovasyon, verimlilik veya kurumsal hizmetler alanında deneyimli uzmanımız ile sizin kalıcı bir şekilde başarmanız için yönlendirme ve koçluk sunulmaktadır.

Eğitim
Yenilikçi sistem ve metodların kalıcı bir şekilde haya geçirilmesi için uygulamalı eğitimler ve çalıştaylar gerçekleştirilmektedir.