Üretim Yönetim sistemlerinin ve verimlilik arttırma yöntemlerinin anlatıldığı bir grup eğitimi içerir.

Amaç: Müşteri şikayetlerinin yönetiminde uyulacak planlama, tasarım, gerçekleştirme, bakım, iyileştirme süreçlerine kılavuzluk etmek, müşteri memnuniyetini sağlayarak müşteri odaklı yönetimi sağlamak bu standartın amacı olup, bu eğ ...
Amaç: Global rekabetin hüküm sürdüğü iş dünyasında işletmeler stratejilerini hazırlamaz ve yönetemez iseler, rakiplerinin rüzgarına karşı sadece reaktif davranmak zorunda kalırlar . Bu atölye çalışması ile stratejik yönetim araçla ...
Amaç: Ülkemizin içerisinde bulunduğu eko-politik dinamikleri dikkatte alarak, 2017 bütçesini hazırlamadan önce gelecek 3-4 yıl için yönetim takımı ile birlikte gelecek öngörüsünün yapılması önemlidir. Kuruluşun “uzun dönemde yaşa ...
Müşteri istek ve beklentilerine uygun ürün ve hizmet kalitesinin güvence altına alınması ve sürekli iyileştirme ile iş mükkemmeliyetine ulaşmak için yapılması gerekenler katılımcılara aktarılacaktır. Egitimin İçeriği Kalitenin tanı ...
Toplam kalite felsefesi ile iş mükemmeliyetine ulaşmada sürekli iyileştirme ana kuraldır. Çalışanlar sadece söylenen işleri yapanlar değil, sorun çözme ve iyileştirme becerisi olan kişiler olarak da görülmelidir. Çalışanların ekip ha ...

Bizimle başarıyla ulaşmak sadece 3 adım

Ürettiğimiz çözümlerin müşterilerimiz tarafından benimsenmesi ve hayata geçirilmesi için sadece yol gösterici olarak değil, yola birlikte çıkıp birlikte başarmak temel stratejimizdir.

Mevcut Durum Analizi

Mevcut Durum Analizi

Uluslararası yöntemlerle hızlı ve etkin analiz ederek kök neden tespit edilmektedir.

Danışmanlık

Danışmanlık

İnovasyon, verimlilik veya kurumsal hizmetler alanında deneyimli uzmanımız ile sizin kalıcı bir şekilde başarmanız için yönlendirme ve koçluk sunulmaktadır.

Eğitim

Eğitim

Yenilikçi sistem ve metodların kalıcı bir şekilde haya geçirilmesi için uygulamalı eğitimler ve çalıştaylar gerçekleştirilmektedir.

TOP